fredag 27 februari 2015

postis var snäll idag

hon hade med sig ett litet paket...inte av den gröna varianten med vita snören men ett vackert i grå plast :D


Är man norska så måste man ju bara köpa hem VM garnet och då i dom norska färgerna :)
Garnet är mellanraqggi från Järbo.

Visst är det vackert i rött,vitt och blått?


Fick även med ett litet nystan med Lady från Järbo


Och var ju tvungen att provvirka en liten morsmorsruta....



Som förhoppningsvis ska bli en sådan här va det lider fast jag kommer nog ha svart ram runt rutorna och svarta ärmar för att lugna ned den lite :) Bilden på jackan hittar ni här




Jag hatar att fästa trådar...därför vill jag ha ett självrandigt garn...sen om det blir det jag har provvirkat i eller om jag tar ett som går i mera lugna nyanser det får jag fundera på ett tag till :)

Passar på att gratta Norge till stafettguldet och Sverige till stafettsilvret!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar