torsdag 2 september 2010

anledning

en av anledningarna till att jag startade den här bloggen är: min vikt.
Har meldt meg på en viktminskningsgrupp där man får stöd,råd,tips och hjälp på vägen.
har oxå fixat så jag kommer att börja träna *huva* vet att jag måste men med en kraftig övervikt vet jag oxå att det kommer att bli både tufft och jobbigt men har turen som har underbar familj och vänner som kommer att pusha på och stötta meg på vägen.
den dagen gruppen börjar kommer jag att skriva min startvikt och min målvikt...ser framemot det med skräckblandat förtjusning...

2 kommentarer:

  1. Lycka till det kommer att gå bra,jag har också anmält mig till en grupp.Jag kör prenet, funkar bra 6 veckor och 5,5 kg lättare.

    Eva

    SvaraRadera
  2. Tack :)) kommer bara att räkna kalorier samt börja träna..

    SvaraRadera