söndag 19 september 2010

Dagen D

valdagen...jag röstade redan i torsdags-är skönt att det är gjort.
1a gången som jag har röstat i Sverige.Har bodt här sen -89 men tog svensk medborgarskap för 4 år sen.
Tycker det är såå svårt att veta va man ska rösta på då den ena ljuger och lovar mer än den andra.
Men...jag har röstat och då ger det meg friheten att kunna klaga bäst jag vill i dom nästa 4 åren :p
Så iväg till vallokalen och rösta med förstånd och hjärta.

Har en underbar solig dag idag så nåt roligt lär man hitta på innan jobbveckan börjar.


ha en skön söndag därute.

tuddeluu

5 kommentarer:

  1. Ha en fin söndag du med :-) Har du fått post?

    SvaraRadera
  2. nä tyvärr...kommer nog på måndag :)

    SvaraRadera
  3. Eller vara glad i 4 år? Våra röster levereras efter lunch!
    :)

    SvaraRadera
  4. Röstade för nån vecka sedan.... Det kommer att bli spännande ikväll att se vad resultatet blir.... Hoppas jag....

    SvaraRadera
  5. Det viktigaste är ju ATT du har röstat

    SvaraRadera