måndag 27 september 2010

väntar hem



mina söta "små" döttrar från Ullared...har fått små korta rapporter under dan och det verkar som om dom har shoppat och haft riktigt roligt :))
Mamzen själv kom bara iväg en kort vända till IKEA där det köptes lampa till hallen och mitt nya sy/arbetsrum som är under renovering (äääälskling...måla klart snart nu ) samt provsittande av både arbetsstol,bord och en myyysig fåtölj...härligt underbart det ska bli att få ordning på alla tyger och garner...att få ut dom ur sina garderober så man VET va man har...för jag har tappat kollen för väldigt länge sen...

bilden snodde jag från Ullareds hemsida...

6 kommentarer:

  1. Jag vill också till Ullared och så vill jag kunna gå på Ikea när jag vill. Öliv är inte alltid kul.
    Eget syrum, mysigt. Efter jul, hoppas jag att det är min tur att få iordning det här lilla rummet till mitt stickrum och syrum och vad jag nu vill ha det till. Bara mitt eget utan gästsäng och bokhyllor.

    SvaraRadera
  2. gästsängen ---> bäddsoffan står i ena dottrans rum där hon använder den som soffa så inger gästsäng eller nåt annat trams till familj och släkt...blir bara mitt,mitt,mitt :))))

    SvaraRadera
  3. ÅH!!!!! Ett arbetsrum!!!! Sånt vill man ha!!!!

    SvaraRadera
  4. Åh, jag skulle vilja till både ullared och ikea...men jag är för lat :P
    Kul med etteget arbrum!

    SvaraRadera
  5. Åh Ullared! Så jäkla kul!:)
    Hoppas på många fynd!

    SvaraRadera
  6. Låter roligt att få åka till Ullared.
    Kram Annika

    SvaraRadera