söndag 31 oktober 2010

full nedräkning...

  för på fredan åker jag på Syfestival för första gången :))))
har alltid haft äran av att jobba just dom helgerna den har varit och så även iår-men bestämde meg redan i våras att oavsätt om jag jobbar eller inte så skal jag åka,och så blir det :p
troppade upp hos chefen redan i slutet av augusti och begärde ledigt (resan var redan beställd då) och han hoppades att jag skulle få kul...KUL?? kommer till att ha skitroligt och ett barn på julafton med sina tindrande ögon är bara blåbär i förhållande till hur en annan kommer att se ut :D
tycker (nästan,men bara nästan) synd om mananen som får ustå mitt tjat om workshops,garner,tyger,klämma,känna...nåja...han överlever :D '
dotter nr 2 kom med garn hon ville att jag skulle sticka en låååång halsduk i så den stickningen blir perfekt på bussen...

ha en underbar,lugn och skön söndag därute..kram på er

11 kommentarer:

  1. Syfestivalen är ju superkul. Inte billigt men mycket kul på samma ställe och det blir ju alltid dyrt.

    Vi spenderade andra dagen som gifta på syfestivalen. Inte hela dagen men en bra stund. Maken klagade inte alltför mycket.
    Bara liite.
    ;)

    SvaraRadera
  2. räknar med att det blir dyyyrt,men som min man brukar säga "man ska ju kunna unna seg" hihi
    snäll man som inte gnäller :D

    SvaraRadera
  3. Det är mycket kul och dyrt att gå på festivalen men det är det värt. ;)

    SvaraRadera
  4. Var hålls denna festivalen?
    Visste faktiskt inte ens att det existerade.

    SvaraRadera
  5. Vi kanske syns i någon monter någonstans. Om jag kan så går jag på fredagen också! Tack för tipset med ätticksvattnet!

    SvaraRadera
  6. syfestivalen är på Älvsjömässan i Stockholm 5-7 nov...i slutet av september var den i Borås...den brukar vara 2 ggr pr år på båda ställerna

    SvaraRadera
  7. Vad roligt. Jag och en väninna ska oxå på festivalen på fredagen. typ den enda dagen som vi kunde få ihop. Brukar ALLTID bli jättedyrt... men iår är det inte nåt speciellt inplanerat så jag kommer nog bara kolla runt lite, Visst kommer jag hamndla nåt för det SKA man väl på mässan!! Ha det så bra. Kram sytanten

    SvaraRadera
  8. va kul bettan...då kanske vi ses där :)

    SvaraRadera
  9. Hej
    Hoppas vi ses där, jag är också där på fredagen.

    Må väl
    Eva.

    SvaraRadera
  10. Hoppas ni får skoj alla ni som har lyckan att åka dit!!
    kram

    SvaraRadera