torsdag 7 oktober 2010

i tänkans tider...

eller hur man nu skal uttrycka seg...
tror (och vill ha) och misstänker att jag snart måste investera i en ny dator då min låter som ett tröskverk som tuggar småsten...den låter ILLA...

har kollat rundt och föll för den här <--- lilla läckra röda saken :p
den har stooor skärm så man slipper sitta med nosen 2 cm från för att läsa utan förstoringsglas...nu ska jag bara övertala lella gubben om att frugan mååste ha en sånn...tips och trix mottages tacksamt :DD

hoppas ni får en mysig höstkväll därute....kram på er

ps...datorn är en Packard Bell easy note...

5 kommentarer:

  1. Om han gillar sport så fram med en öl och säga att klart han ska sitta o kolla sporten och ta det lugnt. Eller så säger du bara att du är värd en ny bra dator. Jag har stor skärm och riktigt tangentbord till min bärbara och det är skönt. Nackdelen är att den är ganska tung.

    SvaraRadera
  2. Den ser jättefin ut. Starta operation övertalning du

    SvaraRadera
  3. ooo skoj med en ny dator! hoppas du blir nöjd :D

    SvaraRadera
  4. Köp den och ge han räkningen. Det kan vara en lite tidig julklapp kan du ju säga... Lycka till, du kan ju baka något gott till kaffen.

    SvaraRadera