onsdag 24 november 2010

lysssssna...

tänkte bara berätta att jag är ledig enda fram tills måndag morron :)) Underbart :D
Sen är jag klar med dotterns halsduk *puh* skal bara sätta dit lite fransar så kommer det bild på den och hon kan börja använda den.Men nästa som kommer och frågar om jag kan sticka en lååång halsduk får stickor,garn och instruktion av meg hur dom skal göra det själv ;)
Hoppas ni har en förträfflig fredag eeeehhh onsdag därute och att ni inte blåser bort i ovädret ...kram på er

9 kommentarer:

  1. underbart :) Jag vill också! Måste vänta till lördag - det är bara onsdag idag, Buuuu..

    SvaraRadera
  2. Haha, så gjorde jag med min pojkvän. Han sitter faktiskt i soffan bredvid mig om kvällarna och kämpar på med sin alldeles egna halsduk.

    SvaraRadera
  3. Den är jättebra... instruktioner är till för att delas med andra...ett smart sätt att få andra intresserade av samma hobby som en själv. Kram sytanten

    SvaraRadera
  4. Här skall jag sticka en halsduk till dottra. Har garn men tänkte hon ville ha mjukare. Hon fick gå till affären där jag handlar men fick två olika sorters med motivering att jag skulle "randa". Ingen av oss två förstår det och lite surt sa räven för om det inte fanns mer än ett nystan av vardera garn kunde vi ha köpt nästa nystan när det var dags... Nåja.

    SvaraRadera
  5. Då ska du alltså inte ge dig på halsdukshuvan nu då:)) Såg ju mönster och garn du köpt på Syfestivalen och tyckte den såg så mysig ut så jag köpte också fast i blått. Stickar den nu och den ska vara lååång den med, 2 meter.
    Kram Anita

    SvaraRadera
  6. jo men Anita...den ska det ju va lite roligt mönster på...inte bara rätstickning :)

    SvaraRadera
  7. Låter underbart med så lång ledighet, jag får vänta till på lördag men glad och nöjd att få vara ledig förstaadventshelgen!

    SvaraRadera
  8. Så där får jag aldrig ledigt men jag jobbar ju inte så konstiga tider som du heller. Jag har haft torsdag hela dagen och gissa om man blir besviken när man fattar att det bara är onsdag.

    SvaraRadera
  9. Vet att jag har sagt det där åxå vid nått tillfälle *ler*

    SvaraRadera