fredag 12 november 2010

Åh härliga fredag :)

 och jag har gått på ledighet som varar ända fram till onsdagsmorgon kl06,00...ljuuuvligt :))
Man hinner inte så mycke hemma dom dagarna man jobbar kväll och nätter så idag blir det att röja rundt här hemma...gubben lilla får hem dom han jobbar med då företaget bjuder på höstfest (dom var för sena med att boka julbord) och jag skal -om jag orkar- till en av mina jobbar kompisar av samma anledning...ja vi jobbar på samma ställe min man och jag...fast vi ser inte varann på jobbet.Vi säger hejdå vid grinden när vi kommer dit och hej när vi slutar :)
Det lilla bruna kuvertet som syns i inlägget är på väg till en brevlåda i Järfälla som en liten krya på deg present...hoppas mottagaren tycker om det...hihi

ha en riktig fin mysfredag i rusket...kram på er
Published with Blogger-droid v1.6.5

3 kommentarer:

  1. Skönt med ledighet.
    Må väl!

    SvaraRadera
  2. Jag ska strax iväg och jobba kväll och har helgen men imorgon jobbar en jobbarkompis tillbaka till mig ett byte så ajg får vara ledig! Ha en härlig ledighet!

    SvaraRadera