måndag 8 november 2010

working girl..

har mina "roligaste" skift idag och i morron då man joibbar 14-22...gillar dom inte då jag tycker att hela dagarna försvinner och man får inget gjort...man är ju en liten sömntuta på morronen så man är ju inte uppe med tuppen precis :p sängen är ju faktiskt som skönast då av nån anledning...
skal sitta och jobba med sånna här verktyg fast mest av allt så skulle jag hellre vilja sätta pinnarna i nåt av dom garnerna jag hade med meg hem från syfestivalen :))  hoppas ni får en bra start på veckan...kram på er                                                     

11 kommentarer:

  1. Nyfiket börjar jag genast undra vad du skall hitta på.

    SvaraRadera
  2. har massor av planer på garnet...både kofta,en möbius(sjal/halsduk),en halsduk till,en bolero...sen måste jag bara hitta mönster som jag gillar-och det brukar va den svåra bite då jag har svårt att välja av allt det fina..

    SvaraRadera
  3. Jag ska också jobba i eftermiddag, men mellan 14 och 21. Sen är jag ledig fram till torsdag.
    Tänkte göra lite grann så här på förmiddan, men jag hamnade framför datorn istället. :-)
    Ha en bra arbetsdag!!!

    SvaraRadera
  4. JAg jobbar också kväll, 14.15 till 21. Gillar sovmorgnar får jag älskar också sängen! Men det är lätt att söla på och hamna framför datan och inte få någonting gjort!

    SvaraRadera
  5. Tycker inte heller om att jobba kvällar, men nu med mitt nya jobb så slipper jag det och det är så sköööönt. Tänker på er som kämpar på, på kvällstimmarna :)

    SvaraRadera
  6. Här jobbas det inte det hostas och snyts *ler*

    SvaraRadera
  7. Forstår godt at du heller vil strikke. Sliksomt med slike kveldsvakter. Ønsker deg en fin uke med mye tid med pinnene:)

    SvaraRadera
  8. Vad jobbar du med? Verkar vara någon sorts mekanisk verkstad, eller så har jag helt fel :-)

    SvaraRadera
  9. Jobbar som kontrollant på ett företag som gör verktyg för sarv.fräs och borr...

    SvaraRadera
  10. Ja, kvällspass är inte så kul. Det blir varken hackat eller malet där hemma...

    SvaraRadera