onsdag 15 december 2010

en utmaning...

har Rosenvante gett meg med motiveringen :"den goa norskan, med glimten i ögat" tack snälla du för goa ord :)
Nu skal jag berätta om:

4 tv-program som jag tittar på: Idol har jag hängt med hela hösten samt varenda inredningsprogram som går på burken...vägrar kolla såpor :p

4 saker som jag längtar efter: julen,hösten,min goa farmor samt min familj "hemmavid"

4 saker på min önskelista: kortare arbetsdag,att all min värk försvann,att mannen och jag nån gång kommer iväg till Milano,och att min familj och mina vänner håller seg friska,är lyckliga och mår bra.

4 saker jag tycker illa om: oärlighet och falska människor,sånna som anser seg vara bättre än alla andra,orättvisorna inom sjuk och arbetslöshetskassorna,misskötseln av våra gamla (listan kan tyvärr göras mycke längre)

4 som jag utmanar: där kommer den svåra biten...finns så m¨ånga goa,trevliga,söta,gulliga människor som bloggar så jag tar er alla :)) ni som känner för att berätta lite om er för alla oss andra är välkommen att anta utmaningen...kram på er


utan dessa blir livet svårt att leva :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar