fredag 3 december 2010

hej mitt vinterland..

finns en radiokanal här som bara spelar julmusik...allt från "white cristmas" med Bing Crosby till "min  julskinka har rymt" med Wener unt Werner...heeelt underbar kanal :))

Har varit en lugn dag än så länge...kroppen vill inte starta och jag känner meg tom på energi så va gör man då?
jo...man fyller kaffepannan,sätter seg i soffhörnan och bäddar in seg i en tjock,mysig filt och letar reda på nåt att ha mellan händerna :))

så låter jag sånna här göra sitt jobb på utsidan för att skapa julstämning :)
ha en underbar fredagskväll och glöm inte bort myyyset :) kram på er

7 kommentarer:

  1. Låter som en ganska skön dag. Har haft en sådan jag också...

    SvaraRadera
  2. Tycker också det lät som en urmysig dag.
    Ha en skön kväll under filten och med det där goa du har i händerna.

    SvaraRadera
  3. Fredagsmys dirket på morgonen =) Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. En sån mysig start på dagen!!
    Hoppas kvällen din blir skön också!

    Tack för din fina kommentar ang. min pappa. Det känns alltid bra att höra om andra som varit i samma situation. Pappa är planerad för en "by-pass" efter jul och vi hoppas alla att det skall gå bra och ge honom krafterna tillbaka!

    Stor Kram och ha det bra!!

    SvaraRadera
  5. Har stått framför Lindqvistarna *ler!

    SvaraRadera
  6. Perfekt med en sån radiokanal nu i december

    SvaraRadera