torsdag 16 december 2010

Äntligen...

börjar man närma seg slutmålet...är bara lite som skal upp på väggarna sen en ny fåtölj efter nyår...känns så skönt att ha sitt egna lilla krypin där man kan stänga dörren om seg och veta att man (förhoppningsvis) slipper bli alltför mycke störd :))






måste ha en matta in dit då mina fötter gillar att ha det varmt under fotsulorna annars så protesterar dom och blir elaka mot ägaren men har inte hittat riktigt en som jag vill ha...fåtöljen däremot skal införskaffas på IKEA där deras Poäng fåtölj har fått medar :D

Nu skal jag bara njuta resten av kvällen...har tagit meg flera dagar att göra klart men jag är nöjd med resultatet och har fått världens bästa julklapp :)) Tack älskling för att jag fick göra iordning vårat extra rum till mitt eget...älskar deg härifrån och till evigheten...
Published with Blogger-droid v1.6.5

23 kommentarer:

  1. Jättefint och så skönt att ha allt på samma ställe och lätt åtkomligt!

    SvaraRadera
  2. Du ska verkligen vara nöjd också. Det är verkligen fint, jättemysigt. Jag är lite avis :)

    SvaraRadera
  3. Åh vad fint det ser ut, mycket plats har du oxå... blir nästan lite avundsjuk...
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  4. Oj så fint och inbjudande det blev. Sådant gör att man blir inspirerad att börja på nya projekt.Jag måste försöka få ordning på mitt syrum för nu slukar det energi när allt är opp och ner.

    SvaraRadera
  5. Vad fint det ser ut, jag förstår att du är glad över att ha fått ett eget rum.

    SvaraRadera
  6. Så mysigt och trevligt det ser ut. Om jag en dag har det så välstädat i mitt rum skall jag fota och lägga ut bilder på mitt krypin också.

    SvaraRadera
  7. Det ser kanonfint och mysigt ut - och vilken ordning och reda! Njut av ditt nya fina rum!

    Önskar dej en skön helg!

    SvaraRadera
  8. Å så fint du fått! Men jag inser att vore det där mitt så skulle det på en vecka vara en förfärlig oreda där!

    SvaraRadera
  9. Oj vad fint du har fått det och vilken ordning och reda. Det där med tv gillar jag att jag inte tänkt på det för ut att man skall ha en sån på rummet. Men jag har iallafall radio.
    Njut i ditt fina rum.
    Ha en bra helg Kram

    SvaraRadera
  10. Du är nog en "lycko" du som fick en så fin julklapp. ;o))

    Grattis!!

    SvaraRadera
  11. Oj, så välorganiserat och lyxigt det ser ut!

    SvaraRadera
  12. Oj, oj så fint och så lyxigt. Lyllo dig.

    SvaraRadera
  13. Nu blev Tant Grön grön av avund. Dels på rummet och dels på den fantastiska kreativiteten.

    SvaraRadera
  14. Vilket drömrum. Nu blir jag grön av avund ;-).
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  15. Vilket fint rum du fick !Toppen att du får göra alla dina projekt i så mysigt handarbetsrum.
    Trevlig helg.

    SvaraRadera
  16. WHOW vad fint det blev och vad skönt att ha ett eget pysselrum där kommer det säker att bli mycket gjort. Ha en mysig helg

    SvaraRadera
  17. ååå vilket härligt rum!! så vill jag också ha när jag får större plats! :)

    SvaraRadera
  18. Svar: Vad fint du har det! Och vilken dröm att ha ett helt rum åt allt pyssel. Vad härligt det måste vara med ordning och reda :) Tack för länken!

    SvaraRadera