torsdag 27 januari 2011

ROSA :))

en början på min färgglada shrug :))
ÅÅÅhhhh va jag gillar färgen :)
Man känner i kroppen att nu går det mot ljusare tider och man vill ha mera vårliga färger både i garderoben och i inredningen.Får se va man orkar göra åt det när snuvan säger tack och hejdå.

Mitt försök på att få rött i håret ville seg inte...blev inte som jag ville MEN skam den som ger seg :p
Dotter skal besöka stora stan i öster på lördag och skal då köpa ny färg till sin kära moder i ett annat märke som hon säger skal funka...hon borde ju veta då hon har kört Emostuket i några år :))Kul skal det bli att prova iallafall.

Snart är det stickcafe på FB där jag kommer att sitta lite till och från :)
Ha en underbar solig dag därute och njuut av strålarna den ger...kram på er
Published with Blogger-droid v1.6.6

9 kommentarer:

  1. Claudia färgade sitt hår rosa en gång, jättefint först men sen blev det ljusare o ljusare och jättefult. Hennes frisör kämpade o kämpade och färgade vintervitt flera gånger, resultatet lätt apricos men fint. Hon gör aldrig om det vill jag lova. Så hoppas din dotter är väl insatt i de där färgerna och att det blir bra.
    Härlig färg du sticka med nu, gladfärg....

    SvaraRadera
  2. Har just registrerat mig på Ravelry... Fattar ingenting (än) men tror jag lyckades lägga till dig som vän i alla fall... :)

    SvaraRadera
  3. Ser på garnet jag använder nu: beige. Men det skall bli benvärmare har jag tänkt och då kan jag ha färgglada kläder!

    SvaraRadera
  4. Snygg färg.... Jag skulle verkligen behöva hjälp med de grå...... men har bara söner..... *ler*

    SvaraRadera
  5. underbar färg, tänkte i morse när jag åkte till jobbet att våren är nog på väg för det var ljusare än vanligt

    SvaraRadera
  6. Härlig färg ! Jag tror på fullaste alvar att man blir glad av rosa:) Det funkar då på mej.
    Kram & Krya på dej!

    SvaraRadera