fredag 25 februari 2011

på väg...

det här är på väg till en brevlåda till vinnarna...hoppas det faller i smak hos dom...är alltid lite nervöst när man har tävlingar om man har bra vinster och om dom som vinner gillar det dom får.
det här underbara vårgröna,prickiga tyget skal bli nya fina gardiner till mitt kök så i morron blir det att köra porsche för att få upp dom  :)

För övrigt så är jag långledig tills på onsdag morgon...sååååå tråkigt nu när det är skid VM...not :D

hoppas ni alla får en riktig trevlig fredag...kram på er
Published with Blogger-droid v1.6.6

9 kommentarer:

  1. Vilken färgklick det kommer att bli i köket, med nya gardinen! Visst suger det efter flera färgklicka när ljuset återvänder.
    Ha en skön långledighet!

    SvaraRadera
  2. Jisses vilka fina priser du har.
    Vilket snyggt tyg, det kommer att bli fina gardiner det.
    Ha en trevlig kväll du också

    SvaraRadera
  3. Klart vinnarna måste vara nöjda med så fina saker i vinstpaketen. Och jag som inte gillar prickigt tycker att ditt kök kommer att få superfina gardiner. Grönt och prickar känns helt rätt nu när våren närmar sej!

    SvaraRadera
  4. Ja, du har riktiga fina priser på dina utlottningar, snart är det dags för mig att fira, får försöka koma på ngt fint med!
    Ha en trevlig kväll.

    SvaraRadera
  5. Vem skulle inte bli glad för de där härliga nystanen?
    Härligt, piggt , prickigt tyg!

    SvaraRadera
  6. Tycker det är fina paket du har! Tyget är himla fint åxå. Kram =o)

    SvaraRadera
  7. haha, sitter du också bänkad vid tv:n vid skid-vm? det är ju så spännande! :)
    men jag gissar på att vi inte hejar på samma åkare? :p

    SvaraRadera
  8. Tänker inte säga ett ljud om skidor..... Bara så du vet :D

    SvaraRadera
  9. Vilket härligt tyg! Skulle vara jätteläckert som gardiner även i mitt kök hihi.
    Efter bild så tror jag dina vinnare blir nöjda, det hade jag varit om jag vunnit...
    Här är man också bänkad framför skid-vm och trots att vi inte håller på samma ;)så kan man inte annat än beundra Björgen.
    Må väl

    Lena

    SvaraRadera