lördag 5 mars 2011

men...va skådar mina blå??

den här skiner från en blå himmel och vårkänslorna kommer på en gång :p

synd bara att den här ligger och blåser rundt hörnet och gjör det sweinkallt ute...

Var tvungen att smyga på vågen idag -0,6 sen onsdags morgon...inte illa om jag får säga det själv *klappar meg duktigt på ryggen* :D
LCHF är bra och på måndan när jag är ledig skal jag baka oopsiebröd så jag kan börja äta min themacka på kvällen igen.

Hoppas ni får en alldeles underbar dag i vårsolen...själv så ska man in på jobbet och den enda solen som skiner där är...jag :DDD  kram på er

5 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som fixar din vikt. Håller tummarna att det fortsätter neråt som du önskar.
    Ha en underbar dag.

    Kram vonna J från Fb

    SvaraRadera
  2. Duktig viktnedgång. Solen skiner här också och det är kaos på trikken till Holmenkollen.

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt med sol. Jag tycker ju att det är roligt att vara inne också när solen skiner.

    SvaraRadera
  4. Jodå! Sol men det blåser småspik.... De räckte att hoppa i och ur bilen utanför affären....

    SvaraRadera
  5. Här lyser också solen men jag har suttit framför tv:n! Får grattulera till guldet, Johaug gjorde det riktigt bra!

    SvaraRadera