torsdag 3 mars 2011

knappbyte :)

titta vilket fint paket som låg i brevlådan åt meg :)) Paketet är från Stickamera`s knappbyte och föll meg så absolut i smaken.
otroligt vackra knappar...me like :)
och en liten stickmarkör i form av en ängel...otroligt söt :)) Tack snälla Anneli för ett mycket vackert paket!


Förövrigt så är jag inne på dag 2 med LCHF och en så långe så har jag inte gått ned ett enda litet gram...hehe
Nejdå...det tar tid och det får ta tid...har ju några (++++) extrakilon att bli av med och planerar att låta gäddorna ha vasset ifred nästa sommar :p

Sitter och funderar på om man skal eller inte....lägga upp till en fabelkofta i Opal`s nhallon och lakritsfärgat garn...Järbovästen är för tråkig att sitta o sticka på i längden och hamnar i väskan igen där den kommer fram när jag sitter i bilen,fikarutan på jobbet eller på nåt annat ställe där man får tid över...jo så blir det nog...skal sticka på västen ikväll enbart för att jag känner meg lat och inte har nån lust alls att gå upp på övervåningen där mitt syrum är :D

Nu blir det stickcafe på FB
Ha en förträfflig afton alla...kram på er...

ps...överlevde gårdagen på jobbet men var helt borta i huvudet :s
Published with Blogger-droid v1.6.6

10 kommentarer:

  1. Vilka läckra knappar. Gillar de där fyrkantiga extra mycket.
    Då får vi se vad du hittar på nu då?
    Trevlig kväll

    SvaraRadera
  2. Häftigt paket!!!! HAr du inte gått ner ett gram!!!!! Sluta med den där dieten *ler*

    SvaraRadera
  3. Kul det där, med byta paket!

    SvaraRadera
  4. Härligt paket du fått! Snygga knappar!
    Håll ut med den dieten, dag tre ger resultat!
    Må bra!

    SvaraRadera
  5. Vad kul att du gillade paketet! Jag hoppas att det ska komma till användning.

    SvaraRadera
  6. Vilka finfina knappar!
    Håller tummarna för att du lyckas med din diet.
    Ha en skön helg!
    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  7. Vilken söt liten stickmarkör! <3

    SvaraRadera