tisdag 29 mars 2011

yarrrrn :))

nu vet jag inte hur kvaliteten är men 400gr med 80% merino 20% polyamid för 2,99 US dollar gör att jag är villig att prova...frakten går på 7,90 US dollar med DHL...blir inte många korvören då dollarn är låg *me like*

det här är på väg till meg...kunde inte motstå den klarröda färgen :))
Varje tisdag dumpar dom priserna på vissa färger/garnkvaliteer...värd att kolla in tycker jag...även deras normala priser är väldigt bra :)
och ni hittar garnet HÄR...och det verkar som om dom bär namnet på sidan med rätta...

16 kommentarer:

  1. Det är bara att hålla tummarna att det tål tvätt! Ska snart börja med min grön/vitrandiga kofta! Jag lovar, garnet är så mjukt!

    SvaraRadera
  2. Det är min älsklings garn (tyvärr har jag inte tvättat ännu) - jag har laddat med många färger, - den röda med:) - 2 till kommer idag:) En kofta i det här merino stickas här: http://stickterapin.blogspot.com/2011/03/det-stickas.html
    Nyfiken vad kommer du att sticka i den...

    SvaraRadera
  3. Där ska jag INTE titta just nu. Men jag lagrar länken och tipset till senare... :-)

    SvaraRadera
  4. Så du hittade till yarn-paradise =) Ja de har otroligt bra priser, och garnet är bra med tycker jag. Jag kikade på mitt trackingnummer imorse och garnet är redan i stockholm. Inte alla paket man får inom 24 timmar. Hurra =)

    SvaraRadera
  5. Då får vi höra din recension av garnet. Härlig rödfärg.

    SvaraRadera
  6. Apropå hålmakapär: Jag ska nog köpa en idag =)

    SvaraRadera
  7. Härligt att fynda!:)
    Fin färg! Vad ska det bli?
    Kram

    SvaraRadera
  8. Finns en award till dig hos mig! :-)

    SvaraRadera
  9. Hej, hej. Jag än nog ny hos din fina blogg :-) Har följt spåret med Yarn Paradise genom några bloggar. Kul att fler har hittat dit. Jag har beställt därifrån flera gånger och på drygt ett dygn har det färdats från Turkiet till min dörr i en by i Västerbotten. Otroligt! Och även med ganska dyr frakt blir ju garnet nästa löjligt billigt. Hoppas bara att kvalitén är bra.

    SvaraRadera
  10. Tänkte på en sak!
    Tillkommer inte import avgift på garnet?!
    Råkade ut för sådant då jag beställt en DVD film från USA!

    SvaraRadera
  11. det blir skickat från Turkiet med DHL...och jag tror om jag inte är helt ute och cyklar så är dom "provmedlemmer" i EU...

    SvaraRadera
  12. Ahh vilken färg. Ser fram emot en att höra vad du tycker om garnet.

    SvaraRadera
  13. Visst verkar det vara ett fynd! Mitt garn kommer på måndag, och jag hoppas det är så härligt som det ser ut :)

    SvaraRadera