fredag 8 juli 2011

njuuuter

i stora lass av min semester :))
Mannen körde bil i 20!!! timmar i sträck älskade toker...vi kom ju uppåt när det var kväll och mitt i natta och han har aldrig upplevd att det äår lika ljust på natten som det är på dagen så han kopplade liksom inte att det var natt...han fortsatte köra tills vi var framme...

Har redan hunnit träffa lite av släkten...OCH klappa garn....nästa gång jag åker upp hit så skal jag ha x-antal tusen och en tom resväska bara för att köpa garn...babymerino för 21,50 pr nystan!!! har köpt lite garn (var ju på Daisys i Göteborg för bara några dagar sen) och kanske det kommer med ett par nystan eller så till :pp

ack vad jag gillar våra fiskebåtar eller "sjarken" som dom kallas :)
Nu skal jag snusa under täcket...har ätit färsk hälleflundra till mat idag och nu är ögonen trötta...
Skal lägga in lite bilder sen när jag orkar...
Sköt om er alla och ha en underbar dag...kram på er

7 kommentarer:

  1. Är garn så billigt så måste jag ta mig till Norge, bara för att handla garn.

    SvaraRadera
  2. En extra tom väska verkar vara mottot när man är ute o reser.
    Ha det nu så gott.

    SvaraRadera
  3. Åh va härligt det verkar! Har aldrig tagit mig till Lofoten... Var på väg en gång men då fick vi nått gnäll i bakaxeln och vågade inte fortsätta.... Njut av semestern! Och du har väl bil?!?!?! Vad är problemet???? Måste gå in måååånga nystan i en bil!!!!

    SvaraRadera
  4. åh, det låter helt fantastiskt!

    SvaraRadera
  5. Japp en tom väska det e kanon.
    Ha en kanon semester.
    Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  6. Vad härligt med semester! Köp lite till garn när du ändå är där! Du kan väl snåla på nåt annat!!

    SvaraRadera
  7. Packa bilen full med garn, släng allt oviktigt som kläder och så ;)!

    SvaraRadera