lördag 16 juli 2011

vilka dagar...

det har varit regn,regn och lite mera regn så stickningen på bryggan fick jag låta bli då jag tänkte vänta med att blöta ned den tills den är färdigstickat :)
Men jag har åkt båt,fiskat utan att få nåt större än en minitorsk som fick fortsätta sitt liv i havet,växa och bli stor till nästa gång jag är här uppe och fyllt på mitt "må bra konto".
Just ja...det har jag glömd att berätta:Min Travelling Woman är färdigstickat men har inte kunnat blocka den...det gör jag när jag kommer hem.
Idag blir det grillkväll med halva släkten för i morron är det dax att bege seg hemåt igen medans man förhoppningsvis virkar på en shorts passande min egen lagårdsdörr :p


hoppas ni alla får en uuunderbar lördag...kram på er

4 kommentarer:

  1. Trist med regn, särskilt om det dessutom är kallt!

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får bra väder. mulet här men varmt! Lagårdsdörr ... nu tror jag du skrev fel ord :) :) Ha det fint!

    SvaraRadera
  3. Här är sol idag. Lagom varmt också. Grillkväll låter trevligt! Ha det så kul!

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni får en mysig grillkväll ialla fall!

    SvaraRadera