tisdag 3 juli 2012

UFO`n

i parti och minut känns det som att man håller på med just nu...men tar ett åt gången så blir dom förhoppningsvis färdiga innan skolan börjar i augusti :)) Jepp har ju 1 termin kvar innan jag kan kalla mih undersköterska och sen blir det 1 termin till efter det då jag måste ha svenskan på pappret...att jag har bott här mer eller mindre sen -89 spelar liksom ingen roll när jag inte har svenska språket på papper...funderade på om jag skulle läsa SFI meeeeeeen det kändes lite väl lätt och när jag ändå måste läsa svenskan så pluggar jag in andra kurser så jag kommer upp i 100% och då ligger social psykologi,pedagogik,pedagogisk ledarskap som mina önskemål men skal läsa kursplanen under hösten och bestämma mig hur jag skal göra :)

Ufon var det ja...

 Poncho virkad i Balder från Viking...mönstret är Martha Steward (stavning :p)




Top som stickas i ett bandgarn från M&K och mönstret heter" light as a feather" och kommer från tidningen Simply knitting 07/12.

Min regnbågskofta/väst i mönster från Järbo....garnet är 100% rent ullgarn från Estland med lite lanolin kvar så man blir mjuk i händerna när man stickar i det....ljuvligt :)


Hoppas ni alla har haft en bra dag...i morron bär det av till LeFjollträsko över dan där jag skal tillbringa dagen med mysiga,underbara vänner över kaffe,fika,prat,skratt och handarbete <3 

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera