torsdag 9 augusti 2012

Ufo nr 2

känner ni igen den här? :

Den har legat färdigstickat nu i några månader och igår hände det: Jag tog tag i den,sydde ihop axelsöm och sidosöm samt sydde i hyskor...ja jag avskyr montering...tycker det är såååå förbenat tråkigt att göra...

Den är stickat i marinblå Raggi och mönstret är från Järbo men modifiering av mig...jag har bl.a. stickat den längre samt skippat knapphål och knappar :) Den kommer nog bli megaskön till hösten när svalare luft kommer och kylan sätter in.

Har ett par ufo`n till som ligger...ett är på G men där skal det både sys sömmar samt virkas en kant runt från mitt i nacken till mitt i nacken så den lär ta lite längre tid...

Hoppas ni alla har en underbar dag därute...va rädda om er och kramas mycket <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar