fredag 5 november 2010

hemma igen...

efter en INTENSIV dag på syfestivalen och TACK ANITA för en mycke trevlig fikastund...redan när jag klev in kvart i ellva var det fullsmockat med folk och man fick köa,men jisses va kul jag har haft :))
Har pratat med massor av trevliga handarbetande kvinnor-vi måste va ett folkslag i seg själv för alla är sååå gulliga och trevliga :))
Har köpt MASSOR av garn...allt ifrån billigt pälsgarn till silkegarn,merino,handfärgat ull,mohair,alpakka....godis för ögat och händerna...
är ungefär lika pigg som  tjejen på bilden så bilder kommer i morron...tror jag-ska till Stockholm igen med en kompis på våran baravaramåbradag :p

hoppas ni har en riktig mysig fredag därute...ta hand om varandra ...kram på er

5 kommentarer:

  1. Sov gott. Kankse därför jag börjat sticka? Min gulliga sida tittar fram?

    SvaraRadera
  2. kankse det :)) är ju en form av terapi tycker jag...

    SvaraRadera
  3. Vilken dag! :D Tyvärr kan jag inte se bilden...får kika in igen senare och se om den syns
    Kramen!

    SvaraRadera
  4. Tack själv för en trevlig fikastund! Det blev en del garn för mig också innan jag gav upp.

    SvaraRadera