fredag 5 november 2010

uppe med tuppen

   om en timme sitter jag på bussen mot Stockholm/Älvsjö och syfestivalen :)
Äntligen är dagen här som jag har sett så framemot sen jag bookade resan i mitten av augusti...hela dan skal ägnas åt att klämma,känna,smeka och lukta på garn och tyger :D
Känner meg som ett litet barn på väg till chokladfabriken...hihihi
Kommer oxå att möta upp några andra bloggerskor där nede och det skal bli jättekul att träffa personerna bakom ord och bilder :)

ha en förtäfflig fredag därute...glöm inte bort fredagsmyset :p kram på er

12 kommentarer:

  1. hoppas att du får en trevlig dag. Själv åker jag inte förrän efter lunch, måste jobba lite först. Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Låter som att du kommer få en trevlig dag. Får nog ta och besöka den där mässan någon gång :)

    SvaraRadera
  3. Tack Bettan :D du får kolla efter tjejen med pippilottor,glasögon,grå klänning och en stor rosa väska :))

    SvaraRadera
  4. ha det så trevligt och tänk på oss som inte kan åka dit :)

    SvaraRadera
  5. Ha en riktigt skön dag med att titta och känna på garn.
    Hoppas du får riktigt roligt när du träffar andra bloggisar.

    SvaraRadera
  6. Ifall du råkar på mina arbetskolleger här från Finland, hälsa till dem. Jag är grön av avund, men vänta bara när jag åker buss till Tammerfors den 19.11 till det som visst är Nordens största hantverkarmässa. Ha det riktigt bra och en trevlig helg.

    SvaraRadera
  7. Ha det så kul och hoppas att du hittar lite fynd på mässan

    SvaraRadera
  8. Önskar dig en trevlig klämmar dag.

    SvaraRadera
  9. Hej, hoppas dagen varit härlig, massa fynd & god gemenskap =) Jag hann inte till mässan idag, men ska gå i morgon. Fredagsmyset är i full gång! Må gott - kram Alexandra

    SvaraRadera