torsdag 4 november 2010

Ny give away

för att fira över 10 000 besökare :D
Ni får nöja er med bilderna från garntjänst :)
har inte fått hem garnett än...bor man i en liten stad så måste man köpa från nätet.

Det som utlottas den här gången är:

3 nystan Drops Deligth i ljuvliga gröna nyanser

3 nystan Drops Fabel longprint i underbara rosa nyanser.

det är alltså 2 vinnare den här gången oxå...
kommentar ger 1 lott och om du länkar från din blogg blir det en lott till :)

Önskar alla lycka till och en underbar solig dag därute...kram på er alla

ps...give awayen pågår till  den 15 november.

91 kommentarer:

  1. Grattis till en lyckad blogg! Jag kämpar på och deltar i tävlingar.Kanske det nån gång är min tur!Två lotter tack!Länkar till din blogg.

    SvaraRadera
  2. Självklart måste man vara med och prova lyckan igen! Jag lägger upp en länk i vänstermenyn också... :)

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Nån gång måste man väl vinna också. Jag följer dig med spänning hela tiden

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Nu prövar jag min lycka med en kommentar här och en länk hit från min blogg. :-)
    Ha en fortsatt skön torsdag!

    SvaraRadera
  6. Försöker igen:
    Vad kul att det går så bra för din blogg! Jag tar gärna två lotter!

    SvaraRadera
  7. Gratulerer med besøkstallet, og jeg deltar med ett lodd:)

    SvaraRadera
  8. Grattis! Här rullar besökarmätaren på i full fart! KUL!
    Jag länkar givetvis, och hoppas på 2 lotter och att det är min tur att vinna....
    Ha det gott!
    KRAM

    SvaraRadera
  9. 2 lotter tack. . . Har lagt upp en länk från högra spalten på min blogg http://belindadsmamma.blogspot.com

    SvaraRadera
  10. I started to follow your blog, through BlogLovin'
    Can read Swedish, but writing the language is a mess. I do enjoy your projects a lot!

    The Drops however makes me want to cast on for something warm :-)

    SvaraRadera
  11. Oj, jag älskar garn! Därför måste jag vara med i utlottningen.

    SvaraRadera
  12. Klart att jag vill vara med och fira
    Hoppas att vi ses i morgon.
    Må väl
    Eva

    SvaraRadera
  13. Grattis, grattis till så många besökare! Jag hänger på denna utlottningen också såklart och hoppas på tur denna gången. Jag länkar hit också för en extra lott!

    SvaraRadera
  14. Grattis, jag är med. 1 lott och hoppas på tur.

    SvaraRadera
  15. Varför inte? Nu när jag fått stickning som en av de få sysselsättningar jag kan utöva behöver jag ju garn till det. Så jag är med.

    SvaraRadera
  16. Gratulerer med mange besøkende!
    Klart jeg vil prøve lykken min igjen.
    Jeg tar to lodd, legger link i sidebaren min.

    Ha en fortsatt fin dag!

    Pernilla

    SvaraRadera
  17. GRATTIS till så många besökare!!
    Klart att man vill vara med och ta chansen till så fina och generösa give-aways!!
    Jag länkar på min blogg!
    Kram, Marita

    SvaraRadera
  18. Grattis till alla besökare...Jag är gärna med i utlottningen och har länk på min blogg

    SvaraRadera
  19. hej


    jag ville tacka för stickpåsepaketet som jag fick. Och vilket underbart garn!

    Åsa i Luleå

    www.skogsmommo.bloggagratis.se

    SvaraRadera
  20. Grattis till imponerande 10 000!

    Jag skulle vilja göra en chansning på det rosa garnet, så nu gör jag det :)

    SvaraRadera
  21. Grattis till så många besökare. Klart att jag oxå vill delta i utlottningen (trots att jag nyss handlat massor av garn). Jag länkar från min blog och hoppas på tur.
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  22. Jag vill vara med i utlottningen med två lotter! *håller tummarna*

    SvaraRadera
  23. Jag vill gärna vara med och tävla om dina fina vinster :) håller tummarna...

    SvaraRadera
  24. Visst vill jag vara med och försöka vinna det fina garnet. Har inte provat det tidigare. Jag länkar förstås! Håller tummar och tår! //BiZen

    SvaraRadera
  25. Ja jag vill vara med och tävla, har även bloggat om din giveaway! :)

    SvaraRadera
  26. Är gärna med så en lott till mig

    SvaraRadera
  27. Även jag vill väldigt gärna vara med :) Grattis till alla besök.

    //Maria L

    SvaraRadera
  28. Det gröna garnet är ljuvligt (jag är tokig i grönt :-))! Jag vill gärna vara med och tävla. Ska länka såklart!

    /Garnfröken.

    SvaraRadera
  29. Självklart!!!!! LÄnkar på stört!!!!

    SvaraRadera
  30. Grattis till 10 000 besökare. Duktigt gjort.
    Härliga garner. Det där fabelgarnet är i min färgskala, men jag har två nystan Delight, som skulle gå att kombinera med de där gröna nyanserna.
    Två lotter, tack, för jag har både kommenterat och länkat: http://nallepuh.blogspot.com/2010/11/mera-garn-att-vinna.html

    SvaraRadera
  31. Grattis
    angelica.persson@bredband.net

    SvaraRadera
  32. Grattis till alla besökare och självklart vill jag vara med och tävla! Länkar från min blogg också.

    SvaraRadera
  33. Jag har ganska nyligen hittat till din blogg och vill gärna vara med i utlottningen. Tyvärr har jag ingen egen blogg men hoppas på tur ändå :-)

    Ha en trevlig helg!

    Hälsningar
    Sanna Renfors

    SvaraRadera
  34. Grattis till alla dina besökare! Och självklart vill jag också vara med och försöka mig på lyckan igen! *ler* Länkar även till min blogg. =o)

    SvaraRadera
  35. Grattis till 10000 besökare! Den här chansen vill jag verkligen inte missa! Vilket ljuvligt garn.... och självklart vill jag ha 2 lotter. Länkar i sidomenyn i min blogg.
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  36. Men hoppsan en tävling till hos dig!! Den vill jag gärna vara med på :) Länkar så klart också. Grattis till så många besökare!! Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  37. Absolut vill jag vara med i din utlottning! :) länkar också på min blogg så tar två lotter tack.
    Trevlig helg!
    Therese

    SvaraRadera
  38. Jag vill vara med, länkar på min blogg och hoppas att turen slår in.

    Trevlig fredag!

    SvaraRadera
  39. Grattis, va kul!
    Jag hoppas på chansen på det gröna garnet :)
    Länkar också på min blogg.

    SvaraRadera
  40. Själv klart vill jag vara med i din utlottning!
    Fina garner! Kan ju även användas till amigurumi-hår också! ;)
    Har länkat med bild i min hägra kolumn.
    Borde bli 2 lotter :)

    SvaraRadera
  41. GRATTIS tilla alla blogg besöken! klart jag oxå vill vara med på din utlottning å fira!

    SvaraRadera
  42. Grattis till många bloggbesökare! Jag vill vara med i din fina give away och har länkat i min blogg, så det blir två lotter.

    SvaraRadera
  43. Jag vill gärna vara med! Jag länkar från min sida också!

    Kram från skogsfickan

    SvaraRadera
  44. Jag vill gärna va med. Det får bli med en lott för jag kan fortfarande inte länka.

    SvaraRadera
  45. Hoppas på turen igen!
    (Med en lott...)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  46. Jag vill vara med och länkar pä min blogg.

    SvaraRadera
  47. Hej och grattis till alla besökare!
    Jag vill förstås vara med och tävla om dessa härliga garner. Håller tummarna :-)
    grettve@live.se

    SvaraRadera
  48. Hejsan.
    Vill gärna vara med och vinna. Länkar från min blogg.

    SvaraRadera
  49. Hej !
    Men, redan en utlottning till:) vilken generositet!! Jag vill gärna vara med och testa lyckan och länkar i min blogg.
    Grattis till alla besökare.
    Mvh
    Lissan

    SvaraRadera
  50. Självklart vill man inte missa detta! :)
    Jag länkar från min blogg också. :)

    SvaraRadera
  51. Grattis till alla besökare.
    Vill gärna va med.Hoppas på tur.

    SvaraRadera
  52. Grattis till 10000!
    Jag är gärna med i utlottningen!

    SvaraRadera
  53. Grattis! jag ska länka från min blogg också!

    SvaraRadera
  54. Jag vill gärna vara med och tävla. Länkar också på min blogg.

    Cecilia

    SvaraRadera
  55. Jag vill gärna vara med och testa lyckan i din giveaway. Länkar också från min blogg!

    /Caramel

    SvaraRadera
  56. Vill naturligtvis vara med på din give away. Länkar också från min blogg.
    Ha en bra vecka.
    Kram Anita

    SvaraRadera
  57. Åh vilka härliga färger! Jag vill vara med och hoppas på lite tur. iceblueeyes_85@hotmail.com /Emma

    SvaraRadera
  58. Så morsomt! Jeg liker både Delight og Fabel, håper jeg er heldig! Tar 2 lodd hos deg da :-)

    SvaraRadera
  59. Grattis! Jag vill gärna försöka vinna några fina garnnystan! Håller tummarna. Länkar också feån min blogg!

    SvaraRadera
  60. jag vill gärna vara med i utlottningen... länkar från min blogg också
    ( www.alltid-stickning.bloggagratis.se )
    nu sitter jag och håller tummarna för garn kan man aldrig få för mycket av när man kallas Åsa Garngalen :)

    SvaraRadera
  61. Hej! Vill självklart också vara med i utlottningen :) Fabel som är så underbart. Har inte fått tillfälle att testa Delight, men det ser så mysigt ut!

    Har länkat med bild från sidomenyn på min blogg (under "Tävlingar").

    /LadyNight
    http://pysselstund.blogspot.com

    SvaraRadera
  62. Grattis till så många besökare!
    Jag vill vara med i utlottningen!

    SvaraRadera
  63. Jag vill också prova om jag har turen på min sida. Nöjer mig med en lott. Drops delight är ju så härligt.

    SvaraRadera
  64. Självklart vill jag prova vinna! Länkar också.

    SvaraRadera
  65. Hej! Vilken underbar sida! Gillar mössan till Lilla J, ska göra en till min dotter! Passar på att ta en lott också om det finns någon över...

    SvaraRadera
  66. Vad kul med så många besök, grattis! Testar lyckan med en lott :)
    Tack för en trevlig blogg!
    Lena
    the_door_to_me@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. Vill vara med och försöka pröva lyckan på en lott. Trevlig höst! Inga-Lill Mejl: famwarnil@hotmail.com

    SvaraRadera
  68. Så generös du är! Och grattis till besökarna :-) Såklart jag vill vara med! Länkar på bloggen också, så jag får extra stor chans att vinna härligt garn! Kram

    SvaraRadera
  69. Hej

    Trevlig blogg du har :-).
    Och det är ett fint garn också så visst vill jag var amed i din utlottning :-))

    SvaraRadera
  70. Grattis till alla besökare! Brukar oxå vara in till dej med jämna mellanrum:) Vill gärna vara med i utlottningen av de fina garnerna. Just varit på Syfestivalen och shoppat men garn får man aldrig för mkt av! Lägger upp en länk oxå från min blogg! Ha de!

    SvaraRadera
  71. Hej. Vilket läckert garn! Vill vara med på utlottningen. Nöjer mig med en lott.

    SvaraRadera
  72. vilket läckert garn!! så jag vill gärna vara med i utlottningen!! håller tummarna med min lott!
    Susanne

    SvaraRadera
  73. Grattis!
    Jag vill gärna vara med och tävla om garnet.

    SvaraRadera
  74. Mums! vilka godbitar! Jag vill vara med och tävla. Jag gör ett inlägg om tävligen på min alster-blogg
    /Ann-Helen

    SvaraRadera
  75. Åååå, måste vinna! En lott till mig! :D
    Glada hälsningar,
    /Maja (virkans amigurumi)

    SvaraRadera
  76. Hej!
    Jag vill gärna vara med i din fina utlottning :)

    SvaraRadera
  77. Oj, detta höll jag på att missa. Hade bara läst tillbaka till syfestivalen, där ser man.
    Stort grattis och självklart vill jag vara med på 2 lotter.

    SvaraRadera
  78. Åh var roligt, jag vill också vara med! :) Så jag länkar till min blogg.

    mvh

    Johanna
    http://tantrutshorna.blogspot.com

    SvaraRadera
  79. Som sticktokig vill jag förståss vara med. Med 2 lotter... Länkar! Och grattis till dom många besöken :o))

    SvaraRadera
  80. Oj höll på missa den här fina utlottningen, jag är jätte gärna med länkar oxå. Grattis till dom många besökarna

    SvaraRadera
  81. Jag är gärna med i utlottningen och håller tummarna

    SvaraRadera
  82. Grattis till alla besökare! Jag kan förstå att du har många besökare, sidan är kanonbra! Självklart vill jag vara med i utlottningen. Jag länkar från min blogg.

    SvaraRadera
  83. Jag är gärna med! Kul att du har fått så många besökare.

    SvaraRadera
  84. Vad roligt med så många besökare på din blogg! Vill gärna vara med och pröva lyckan i utlottningen. Önskar dig allt gott så här i höstrusket!
    Marie

    SvaraRadera
  85. Jag vill självklart vara med och tävla! länkar i bloggen!

    SvaraRadera
  86. Jag vill också vara med! Båda garnenrna är härliga!
    Jag länkar till dig i min högerspalt, lite sent men i alla fall!

    SvaraRadera
  87. Grattis! Skulle också gärna vara med :)

    SvaraRadera
  88. Grattis till alla besökare!

    Sista sekunden men jag hoppas jag får vara med i utlottningen!

    Här är min kommentar och jag har länkat i min blogg. :)

    Wohoo, två lotter^^ *hålla tummarna*

    SvaraRadera
  89. Åh såg just detta! Hoppas att det inte är för sent! Jag vill vara med:)

    SvaraRadera
  90. Jag deltar GÄRNA med en lott!

    SvaraRadera