söndag 28 november 2010

I`m hooome :))

Har haft en underbar,mysig ,lugn,djur och tjatfri helg :))
Inga klockor eller tider att hålla koll på...har bara varit...druckit lite vin,ätit lite,shoppat lite,druckit lite mera vin...ja och så var jag på Pub huset och köpte hem en härva med Manos Silk...tjejen i kassan skrattade igenkännande då jag stod i kassan och klappade garnet som om det var en katt :p hon frågade om jag visste va det skulle bli eller om jag skulle klappa om garnet tills jag visste :p
Men jag måste säga en sak:Stockholmare kan INTE snöröja...för fy sjutton vilka vallar det var överallt med tillhörande snömodd på trottoarerna,var lite jobbigt att gå på många ställen.
Blev inte Skansen på oss då jag tyckte att det var snorkallt och var rädd för att frysa för mycke om vi åkte ut dit...men det kommer ju flera jular :)
Hoppas ni alla har haft en underbar 1a advent...skal alldeles strax tända 1a ljuset här hemma...kram på er..

 färgen på mitt garn...visst är den underbar?

12 kommentarer:

  1. Sådana färger gillar jag.

    SvaraRadera
  2. Ja, den färgen är en av mina favoriter. Förstår att garnet fick följa med dej hem.

    SvaraRadera
  3. Fin färg! Och skönt för dej att få ha haft en sån helg. Alla borde nångång nu och då försöka "hoppa ur" vardagstrallen.

    SvaraRadera
  4. Mycket fin färg!!
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  5. Härligt garn! Nä sörlänningar vet inte hur man gör med snö!!!

    SvaraRadera
  6. Härlig färg, helt i min smak!

    SvaraRadera
  7. Du verkar ha haft en härlig helg och garnet ser underbart ut!

    SvaraRadera
  8. Så underbar färg (och garn?).
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  9. Underbar färg!!
    Ganska komiskt för jag fick den precis denna färg från en vän tillsammans med en glittertråd som hon vill ha till ett mobilfodral...

    SvaraRadera