onsdag 3 november 2010

mot Ikea...

EXPEDIT Skrivbord vit Bredd: 115 cm Djup: 78 cm Höjd: 76 cm  där denna ---> där skal inhandlas till mitt sy/hobbyrum
VERNER Arbetsstol vit Bredd: 62 cm Djup: 70 cm Min. höjd: 107 cm Max. höjd: 120 cm Sitsbredd: 52 cm Sitsdjup: 47 cm Min. sitshöjd: 43 cm Max. sitshöjd: 60 cm  med tillhörande arbetstol :)
kommer så småningom att köpa hem en fotölj med pall därifrån oxå...har ni sett att en av deras välkända fåtöljer har fått medar så att man kan gunga med dom? LYCKA.
hoppas ni alla har en mindre regnfull dag än va vi har i Fagersta...ta hand om er...kram på er alla         

9 kommentarer:

  1. Alltid kul med nytt! Och så roligt det blir att organisera i hyllorna :-) Önskar jag kunde få tid att göra det också, min hobbyhörna ser ut som ett mindre bombnedslag.

    SvaraRadera
  2. stapla int hyllan för full bara. För då kan det gå så här. -> http://storstromsvagen.blogspot.com/2010/10/det-ena-avloser-det-andra.html

    SvaraRadera
  3. annika...ska bara ha en massa mjuka garner i hyllan...tygerna kommer jag att ha i en vitmålat lagerhylla då den tål mera tyngd :)) och det ska bli så himla skönt att få ordning på röran...vet ju knappt vart jag skal hitta en sax nånstans...

    SvaraRadera
  4. Den där "stolen" skulle jag inte säga nej till.

    SvaraRadera
  5. 4U2! älskar stolen...man kan höja och sänka samt att det är gungfunktion på den....perfekt när man sitter vid symaskinen :) och inte var den dyr heller...599;- kostar den :D

    SvaraRadera
  6. Den hyllan är jag intresserad av. I rött :D Men jag har inte övertalat älsklingen än....

    SvaraRadera
  7. hehe tomtan...gör som jag..."det kommer att bli så mycke mera ordning i mitt syrum med den...det är en så otrolig bra förvaring för alla grejer" fniss

    SvaraRadera
  8. Wow vilket flott syrum du kommer att få. Tur att du har någonstans att stoppa allt du handlar på syfestivalen:)

    SvaraRadera
  9. I det blå...har nog inga problem med att fylla hyllorna som det är nu...men det isolerar ju bra...hehe

    SvaraRadera