lördag 20 november 2010

nu förstår jag...

va dom menar med tom i bollen för så känner jag nu :p har 3 stycken som jag skal lära upp samtidigt på jobbet och man blir lite trött på att komma ihåg och förklara samma saker några gånger...och det skal pågå i 4 arbetsdagar till...nån som vet vart man får köpt ny hjärna?? buttericks kanske?
Men nu är det lördag kväll så jag tänker hälla upp ett glas vin,slänga fötterne på soffan och kura ihop meg i ett hörn medans jag slösurfar ett tag :))

PS...TACK alla för matnyttiga tips på bra affärer :)) och Fru Venus:ja jag vill gäörna veta vart glasbanken ligger :p

7 kommentarer:

  1. Jag vet precis vad du menar för sån känner jag mig efter mitt arbetspass idag. Och det beror inte på upplärning av några utan härligt, glada och högljuda människor.
    Ha en fortsatt skön lördagkväll!!!

    SvaraRadera
  2. Låter jobbigt!
    HAr bestämt för mig att stickning är en bra terapi för hjärnor som fått härdsmällta.... ;-)
    Sköt om dig!

    SvaraRadera
  3. Ja du, stickning kan faktiskt lösa upp den värsta härdsmältan!

    SvaraRadera
  4. Hmmm, låter som lite jobbigt att lära upp så många nya på en gång. Vad jobbar du med?

    Kan bara instämma med tidigare inlägg, stickning är bra terapi för överarbetade hjärnor!

    Önskar dig en fin dag!

    /Caramel

    SvaraRadera
  5. Det är jobbigt men kul att lära upp folk

    SvaraRadera
  6. Vet precis vad du menar. Jag hade sy kurser men håller upp just nu då satt det 16 st som skulle ha hjälp samtidigt. Då var huvudet stort när man kom hem.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Du har fått en award av mig. :)
    Trevlig fortsättning på söndagen!

    SvaraRadera