måndag 1 november 2010

och vinnaren är

blev en himla massa små lappar...tappade räkningen efter ett tag,men hade 149 kommentarer på inlägget :))

dottern hjälpte meg att dra...
vinnare av 1a pris blev Hedvig :)
vinnare av 2a pris blev Kråkspark :))

grattis till er båda :D
Ni får maila in eran adress till meg så jag kan skicka paketen.bild kommer först när jag vet att dom har kommit fram då det ju trots allt ska vara en överraskning :)
Tusen,hjärtans tack alla ni som var med men som inte fick nån vinst...har upptäckt en massa nya,roliga,trevliga,mysiga bloggar.

hoppas ni har en riktig trevlig måndagskväll...kram på er
Published with Blogger-droid v1.6.3

10 kommentarer:

  1. ha ha På förhandsvisningen trodde jag att det var nån maträtt, men när jag öppnade bloggen så jag papperslapparna

    SvaraRadera
  2. tror inte att jag ska dra in mat oxå här...är den typen av "kock" som tager va man haver och som vägrar kokböcker...hehe

    SvaraRadera
  3. Men wiiiiiii!!!! Vad glad jag blir! *hopp, studs*
    Mailar genast!

    SvaraRadera
  4. Fick inte fram din mailadress p.g.a att nåt inte var rätt installerat i min dator. Suck... Men om du skickar ett hej till min mail: hedvighandarbetar@gmail.com så kan jag skicka min adress sen... Sorry för besväret...

    SvaraRadera
  5. norskan68@live.se där så hedvig och jättegrattis till deg :))

    SvaraRadera
  6. Vad kul att du vill vara med i min utlottning!
    2 lotter till dig =)

    Oj, att jag missat din utlottning =(
    Hoppas det blir fler chanser ;)

    Fina saker du gör! =)
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera
  7. Det var ju trevligt att just jag skulle vinna!!
    Jag tackar så jättemycket och ser med spänning fram emot vad som finns i paketet!

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinnarna!
    Tack för en trevlig tävling!

    SvaraRadera