tisdag 16 november 2010

och vinnaren är...

först så bidde det massor med små vita lappar i *krämt* min fiinaste kristallskål...
lilla gubben fick va draghjälp den här gången...
den som kom först upp ur skålen var Pelin :))
nästa som fick äran är A-I  :))
stort grattis till er båda...
om ni mailar meg på norskan68@live.se  med önskemål om vilken färg så fixar jag iväg vinsten till er.

tack alla som ville vara med...nästa give away blir vid 20.000 eller det kan hända att det blir en julklappsutdelning :)

hoppas ni har haft en bra dag därute...kram på er
Published with Blogger-droid v1.6.5

12 kommentarer:

  1. GRATTIS till dem...... Suck....

    SvaraRadera
  2. Ikke noen lykke for min del,men gratulerer til de som vannt.
    Pernilla

    SvaraRadera
  3. Stort GRATTIS till vinnarna:)

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinnarna och tack för en fin utlottning!

    /Caramel

    SvaraRadera
  5. Grattis till de lyckliga vinnarna och tack för tävlingen

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinnarna. Inte för att jag vet vad ni vann, men jag hoppas ni är glada!

    SvaraRadera
  7. Grattis till de som vann. Jag tyckte där var ett par ganska intressanta fossingar med vid dragningen ;-) hihi

    SvaraRadera
  8. Oi oi oi! Så gøy! Nei nå ble jeg glad! Tusen takk! Skal maile deg jeg :)

    SvaraRadera
  9. Jättegrattis till de som vann!
    Förutom din "gubbe" hade du viss en till som var med vid dragningen ;)

    SvaraRadera
  10. Använde crémen idag: vilken doft och mina händer, de blev verkligen silkeslena! Tack igen.

    SvaraRadera
  11. Galet! Jag som aldrig vinner:) Yay!:D

    SvaraRadera
  12. Grattis till vinnarna! De blir säkert lika nöjda som jag blev förra gången. :)

    SvaraRadera