tisdag 19 februari 2013

I 4 veckor

har paketet snurrat runt nånstans mellan England och min blåa brevlåda men till slut dök det upp....Det har blivit ett favvogarn vid sidan av Manos Silk Blend ( tror inga garn kommer upp mot Manos) och nu blir det ännu kuligare när man har fått veta att Manos sockyarn börjar säljas i Sverige i mars/april och det måsta man ju bara testa när det är dax :))

Araucania botany lace i 2 färgställningar samt ett sidengarn med pärlor från Louisa Harding :)

 
Kolla färgerna på Manos Alegria...dom är underbara!! 75% merino och 25% polyamid :)
Både dreggelvarning och habegär :p

5 kommentarer:

  1. Ujujuj....dregglar nårra hinkar och låter dig gissa vem jag e ;-)
    Under tiden du finurlar tömmer jag dreggelhinkarna 15ggr och sjasar bort jatterna så de inte skymmer sikten på eet jag dreglat över hehe
    (Och där fick du ledtrådar i massor!)
    Pöss

    SvaraRadera
  2. Här fylls garnförrådet på ser jag, bara att gratulera :)

    SvaraRadera
  3. Nog blev det både dreggelvarning och habegär :)
    Helt underbara garner!

    SvaraRadera
  4. WOW... så mycke fint du ska få till .. Vilken färgskala .. härligt !
    Man blir sugen på att sticka/virka när man ser den färgskalan .
    Jag håller på med en Poncho till mitt barnbarn... blir aldrig klar känns de som.. och så har man så mycke man vill .. just då ... *Konstigt *

    SvaraRadera
  5. Hej! Vad kul att du följer min blogg Magnifika Maskor :) Jag har precis hittat din! Trevlig helg :)

    SvaraRadera